072-221-8100Sales@bizphone.co.il

 חטיבת סקרים של חברת bizphone בע"מ

ברשותנו קיימים שירותי סקרים ומחקרי שוק בתחומים מגוונים: מחקרי שוק צרכני, סקר שביעות רצון לקוחות, עובדים ומנהלים, סקרי חברה, סקרי בוגרים וסקרי מטופלים.
חטיבת הסקרים נולדה מהצורך של לקוחותינו בביצוע סקרים מחקרי שוק, לקוחות אשר נהנים משירותי הטלמרקטינג בארץ ובחו"ל.
אנו מציעים  תפריט רחב של פתרונות הכולל: תכנון מחקר, כתיבת שאלון, מחקר באינטרנט, סקרים טלפוניים וכתיבת דו"ח סטטיסטי מקיף.  ביז – פון הינה אחת החברות המובילות בישראל המציעה מומחיות יוצאת דופן ומחירים תחרותיים. לרשות ללקוחותינו  מערך מוצרים נרחב מאוד  אשר מקנה ללקוח פתרון כולל תחת קורת גג אחת .

ביז - פון חטיבת הסקרים

המוקד מכיל עשרות נציגי מכירות וסוקרים טלפוניים, מערך תפעול מנוסה הכולל בעלי מקצוע מתחום המחקר ומן הטובים הקיימים בשוק המקומי. אנו מספקים ללקוח פתרון איכותי המותאם לצורכיו האישים.

סיפקתם שירות או מוצר לסטודנטים? רוצים לקבל את חוות דעתם ושביעות רצונם? נציגי ביז -פון יצרו עימם קשר טלפוני וישאלו  עד כמה הם מרוצים או לא מהמוצר / שירות, בסיום העבודה ישלח אליכם דוח המפרט את חוות דעתם של הסטודנטים.

סיפקתם שירות / מוצר לאנשים בוגרים ואתם רוצים לדעת עד כמה הם מרוצים מהשירות / מוצר שניתן להם? נציגי ביז פון יצרו עימם קשר טלפוני וישאלו את דעתם, בסיום העבודה נשלח דוח המפרט את תוצאות הלקוחות.

סיפקתם שירות / מוצר לאקדמאיים ואתם רוצים לדעת עד כמה הם מרוצים מהשירות / מוצר שניתן להם? נציגי ביז פון יצרו עימם קשר טלפוני וישאלו את דעתם, בסיום העבודה נשלח דוח המפרט את חוות דעתם .

סקר שוק

נציגי ביז פון מתקשרים ללקוחות העסק ומציעים להם להשתתף בסקר שביעות רצון מהשירות אותו קיבלו, בסיום הפיילוט אנו מעבירים דוח המפרט על מספר הלקוחות שענו על הסקר ותשובותיהם

סיימתם פרוייקט מיוחד, מעונינים לשמוע את חוות דעתם של המשתתפים בפרוייקט? נציגי ביז – פון יצרו קשר עם משתתפי הפרוייקט וישאלו את דעתם, בסיום העבודה נישלח לכם דוח המפרט את מענה המשתתפים.

אתם עובדים מול ספקים רבים? רוצים לדעת מה הם חושבים על השירות וטיב העבודה מולכם? נציגי בי – פון יצרו עימם קשר טלפוני וישאלו את חוות דעתם בנושא, בסיום הפרוייקט נשלח אליכם דוח המפרט את חוות דעתם של הספקים.

ביז - פון

סוגי הסקרים הקיימים:

סקרי דעת קהל :

סקרי דעת קהל הם מקור המידע הטוב ביותר שיש בידינו להערכת רחשי לבו של הציבור. מטרתם הסקר היא לאמוד את עמדותיו של כלל הציבור, השקפותיו, אמונותיו, גישותיו וציפיותיו מסויים. הסקרים הפופולריים ביותר, בייחוד בעת מערכות בחירות, הם סקרי בחירות, ובהם נמדדת תמיכת הציבור במפלגות ובמועמד בעת ביצוע הסקר. בביזפון בוצעו סקרים פוליטיים למועמדים לרשוית מוניציפליות, בחירות כלליות ומועמדים למפלגות השונות. בביזפון נערכים סקרי דעת קהל וסקרים פוליטיים על פי פרוצדורה מורכבת ובתנאים מקצועיים נוקשים. אנו מבצעים סקרי דעת קהל מקצועיים אשר מייצגים את מגוון הדעות באוכלוסייה. ברשותנו מאגרי מידע רבים ומגוונים אשר מאפשרים לנו לפנות לכל סוג של מרואיין.

סקרי לקוחות:

ביזפון מתמחה בתכנון, ניהול ודיווח של סקרי לקוחות ושביעות רצון הלקוח. אנו צברנו ניסיון רב בכל סוגי שיטות סקרי הלקוחות, כולל איסוף נתוני אינטרנט ומחקר טלפוני. תוצאות סקר שביעות רצון לקוחות וניתוח הממצאים יכולים לסייע לך לאתר אזורים מסוימים של עוצמה או חולשה במוצר ובשירות הניתן, תוצאות אלו מסייעים להגיע לרמת ציפיותיו ודרישותיו של הלקוח. אנו מנסחים את שאלות סקרי שביעות רצון על ידי דוחות המותאמים אישית הכוללים המלצות המבוססות לפי ממצאי המחקר. שאלות הסקר מותאמים ונערכים למטרות ולצרכים העסקיים שלך.אנו מבצעים סקרי לקוחות לאחר ניתוח נתונים מקיף – לקבלת תוצאות מוצלחות ביותר.

סקר שביעות רצון עובדים:

ביזפון מתמחה בניהול סקרי שביעות רצון בעבודה. אנו מציעים שירות מלא משלב תכנון ועד לאיסוף נתונים ודיווח שירותי ניתוח. רבים מהפרויקטים שלנו כוללים סקרים חצי שנתיים או שנתיים של שביעות רצון של עובדים לארגונים חשוב לגייס ולשמר עובדים טובים שמוכנים לעבוד קשה בשם הארגון שלהם ועל ידי כך לקדם את הארגון קדימה. על ידי אימוץ .לוחות זמנים קבועים של מדידת שביעות רצון עובדים, ארגון יכול לקבל תמונה ברורה יותר של הקיים והאם יש צורך בהתאמות ושינוייםביצוע סקרי עובדים היא דרך מצוינת להתחבר עם עובדים, עובדים מרגישים תחושה של קשר עמוק לעבודתם , למעסיק שלהם ולמטרות הארגון. סביר יותר כי העובד ירגיש מחויב יותר ופרודוקטיבי יותר לסביבת העבודה. רוב הארגונים בוחרים לבצע סקרי עובדים על בסיס חוזר ונשנה
לדעת מה חושבים על המוצר / השירות ולשדרג בהתאם זה סוד ההצלחה של החברות הגדולות
}