top of page
  • Writer's pictureמערכת ביזפון

״טלמיטינג לעסקים״

Updated: Feb 11


נציגת טלמיטינג לעסקים
נציגת טלמיטינג בביזפון

המציאות החדשה שנכפתה עלינו לאחר הקורונה חייבה אותנו לבצע התאמות בעסק שלנו ובפרט בתחום הטלמיטינג לעסקים, כשמעל כל תהליך החזרה לשגרה תרחף שאלת השאלות: איך פונים כעת לקהלי היעד למודי הטראומה הגלובלית שתסמיניה יישארו עמנו עוד זמן רב? וכיצד נשכנע את הקהלים הללו לפתוח את כיסם למשהו שהוא מעבר למוצרי מזון ושירותים בסיסיים, כאשר עננה כלכלית כבדה מרחפת מעל?

מהפכת הדיגיטל אינה עוד בעיצומה - היא בשיאה ומכאן ואילך תהיה הגורם הדומיננטי ולעתים היחיד בעולמות השיווק. זה קורה כמובן אחרי שכולנו גילינו באיחור שלא חייבים לצאת מהבית כדי להיפגש, ואפשר לנהל עולם ומלואו דרך שיחות או פגישות Zoom.

פתרונות הטלמיטינג לעסקים שלנו מספקים פתרון יעיל וממוקד לצורך זה על ידי הפתרונות הבאים:

טלמיטינג לאיתור וגיוס לקוחות פוטנציאליים: באמצעות שיטות יעילות של התקשורת הטלפונית, אנו מבצעים שיחות ישירות עם לקוחות פוטנציאליים על מנת לזהות הזדמנויות עסקיות ולהגדיל את בסיס הלקוחות שלך.

 

שיפור מכירות ללקוחות קיימים: אנחנו מתמחים בפתרונות יעילים שמאפשרים לך להגדיל את ערך העסקה ולשפר את היחסים עם לקוחותיך הקיימים על ידי הצעת מוצרים או שירותים נוספים.

 

טיוב נתונים לדאטה לקוח: אנו מספקים שירותי טיוב וניתוח נתונים מדאטה לקוח כדי להבין ולנתח את המידע הקיים שלך. באמצעות הבנת המידע, אנחנו מאפשרים לך לקבל תובנות מקיפות ולפעול בהתאם.

 

סקרי שביעות רצון: אנחנו מעריכים את החשיבות של סקרי שביעות רצון כדי להבין את דעת הלקוחות והעובדים. אנו מספקים שירותי ייעוץ, תכנון וביצוע של סקרים מתקדמים.

 

בנוסף, אנחנו משתמשים במערכת ניהול לידים מתקדמת הכוללת מידע ציבורי ופרטי על חברות מכל סוגי התעשיות בישראל. המערכת מספקת גישה לאנשי קשר מרכזיים ומאפיינים שיווקיים נוספים, ומאפשרת לנו לעקוב אחר הזדמנויות עסקיות ולהתמקד במידע מדויק וממוקד במהלך תהליך השיווק.


כל הפתרונות מתבצעים בסביבה טכנולוגית מתקדמת המאפשרות גמישות ושקיפות מלאה לכל שלבי העבודה. כל תהליך עבודה עם לקוח מתחיל באפיון משותף לקביעת אסטרטגיה ויעדים לקמפיין.

אנו בונים עבורך דאטה בייס רלוונטי של לקוחות פוטנציאליים, תסריט שיחה ותוכן שיווקי נוסף.

כל הקמפיינים כוללים: שיחות מוקלטות, דוח ביצועים נרחב, קבוצת WhatsApp משותפת ושיחות צוות שבועיות.

אנו מתחייבים להתמקד בצרכים העסקיים שלך ולספק פתרון שיווקי במחיר הוגן ומחויבות משותפת להצלחה.





90 views
bottom of page