072-221-8100Sales@bizphone.co.il

טלמיטינג לעסקים – השיטה המנצחת ליצירת מעגל לקוחות איכות

 

בעולם העסקים המקוון, בדיוק כמו בריצות קצרות, נשברים שיאים כל הזמן. זמן הוא כסף, והרבה כסף. למי יש אותו על מנת לבזבז על גיוס לקוחות אקראיים? זו הסיבה מדוע חברות טלמיטינג הפכו להיות כל כך נחוצות ופופלאריות.

 

חברות טלמרקטינג עובדות למען העסק שלכם, יהיה אשר יהיה, חברות הייטק על כל ענפיו (חומרה, תוכנה, שירותי תמיכה ואינטגרציה), דלק, ליסינג ורכבים, הסעדה, תעשיה, מסחר, נותני שירותים שונים, קמפיינים של בחירות וכו’.כשלכל סוג עסק יש את קהל היעד שלו, פוטנציאל לקוחות משלו ותסריט שונה. חברות טלמיטינג קובעות למענך פגישות אשר הפוטנציאל העסקי שלהם הוא גבוה.

חברות טלמיטינג עושות למענך את פילוח קהל היעד, הוצאת הטלפונים, השיחה, ההסברה וקביעת הפגישה. כל שעליך לעשות, למעשה, הוא להגיע, לשכנע ולסגור עסקה. ממוקד, יעיל ורווחי.

0%
השגת לקוחות חדשים
0%
לקוחות פוטנציאלים
0%
לידים איכותיים
0%
מיתוג בית העסק

מה הדגשים אותם יש לבדוק לפני שבוחרים חב’ טלמיטינג?

בשנים האחרונות עקב הביקוש הרב לחברות טלמיטינג, נוצר מצב של ריבוי חברות טלמיטינג, בכדי לקבל את התוצאות הטובות ביותר עליך לדעת כמה נקודות חשובות שיעזרו לך לחבור לחברת הטלמיטינג הטובה ביותר לסוג העסק שלך. לשם כך עליך להכיר מושג אחד חשוב:

כאשר חברות טלמיטינג מוכנות וערוכות לקבלת משוב מלקוחות פונטיציאלים הלקוחות מרגישים שהגיעו לעסק שמספק שירות טוב ואמין

חברות טלמיטינג מבצעות בחינת תקשורת והתאמה בין הלקוחות לחברות הטלמיטינג, בחינת התקשורת מטרתה לייעל את השירות

בסיום הפיילוט החברות מבצעות פילוח מדוייק של ההצלחה, הלקוח מקבל תרשים מדוייק של מתעניינים ושל סגירת לקוחות בפועל

הכנת תסריט שיחה באיכות טובה תתרום רבות לשיחה עם הלקוח למענה נכון ומדויק לכל שאלה או התקפת מגננה מכיוון הלקוח אל הנציג

חברות הטלמיטינג מבצעות מחקרים וממקדים את הלקוח, בעזרת פילוח נכון, ניתן להגיע לקהל היעד הנכון אשר השירות או המוצר יתאימו בדיוק לצרכיו.

חברות טלמיטינג מבצעות בדיקת יעדים וציפיות מול הלקוח, כמות פגישות, כמות סגירות וכיוצ’

לאיזה חברות מתאים לרכוש פיילוט?

פיילוט מתאים לחברות אשר מעוניינות לבחון את חברת הטלמיטיניג או חברות המנסות מוצר חדש, משיקות פרוייקט חדש וכדומה. במהלך הפיילוט עם חברת טלמיטינג ניתן לשנות את התסריט, ולשפר כל נקודה הניתנת לשיפור ואז, לנסות שוב ושוב עד לזיקוק התהליך שיהיה מקובל על הלקוח.

מהו פיילוט?

פיילוט הוא בנק שעות אותו רוכשים מחברת טלמיטינג ובמהלכן בודקים את התסריט הנקבע מראש על מנת לבדוק את יעילותו. הדבר דומה לכל פיילוט תקשורתי אחר ומטרתו הוא לאסוף נתונים על מנת לשפר ולהשתפר, לשנות, במידה וצריך או לגנוז, גם זה קורה.

מעוניין בפיילוט לחץ כאן

איכות על פני כמות

אחת הבעיות הנפוצות בהתקשרות עם חברת טלמיטינג הא מערך הציפיות של הלקוח. כאן טמון פרדוקס: מצד אחד הלקוח רוצה כמה שיותר לקוחות פוטנציאלים אך מצד שני הוא רוצה שכולם יהיו איכותיים ובעלי פוטנציאל סגירת עסקה גבוה. בעיה. עצה: חברות טלמיטינג השואפות ללקוחות איכותיים בלבד טובה יותר מחברת טלמיטינג המבטיחה הרים וגבעות אך מסתבר שמשיגה לקוחות שאינם מתאימים לסוג העסק שלך. בראייה כוללת, בזבוז הזמן והאנרגיה שאתה משקיע על לקוחות בעלי פוטנציאל נמוך, רבים ככל שיהיו, אינו משתווה לאנרגיה שאתה משקיע על לקוחות איכותים בעלי פוטנציאל גבוה. במילים אחרות ופשוטות : לכו על איכות במקום על כמות.