top of page
  • Writer's pictureמערכת ביזפון

״כיצד ניהול יומן חכם יכול לשפר את הפרודוקטיביות והיעילות שלך?״

Updated: Feb 11


״כיצד ניהול יומן חכם יכול לשפר את הפרודוקטיביות והיעילות שלך?״
ניהול יומן חכם

כחלק בלתי נפרד מהעבודה המשותפת, ומתוך רצון להוביל את הלקוח אל יעדי המכירות באופן חלק ופשוט, אנו מציעים שדרוג למערכת ניהול יומנים מתקדמת המנוהלת על ידנו בשם calendly.com


קלנדלי הוא כלי תזמון מקוון המסייע למשתמשים לתאם פגישות ולנהל את לוח הזמנים שלהם בצורה יעילה. היתרונות בשימוש ב-Calendly כוללים:


  1. תיאום פגישות יעיל וחכם: קלנדלי מאפשר יצירת קישורים לתיאום פגישות, כך שאנשים יכולים לבחור במועד המתאים להם מתוך לוח הזמנים שלך, מה שחוסך זמן וכאב ראש בתיאום טלפוני או בדיונים ארוכים דרך הודעות דוא"ל.

  2. שליטה בלוח הזמנים: תוכל להגדיר כיצד נראה לוח הזמנים שלך ולהגביר את שליטתך בזמן שלך.

  3. אוטומציה: קלנדלי מאפשר גם להגדיר כללים ותהליכים אוטומטיים. לדוג', תוכל להגדיר זמן מינימלי בין פגישות או לחסום תאריכים ושעות ספציפיים שבהם אינך זמין.

  4. התראות ורמיזה: קלנדלי יכול לשלוח התראות דרך דוא"ל, הודעות או רמיזה ללוח הזמנים שלך ושל הלקוח וכך תוכל להיות תמיד מודע לפגישות הקרובות שלך, ולהימנע ממצבים של אי הגעה לפגישות מצד הלקוח.

  5. שילוב עם כלים נוספים: קלנדלי ניתן לשלב עם יישומים ושירותים נוספים, כמו Google Calendar, Outlook, Zoom ועוד. זה מאפשר שימוש חלק ומשולב בתהליכי עבודה שלך.


התאמה אישית: קלנדלי מאפשר להתאים אישית את חוויית המשתמש ואת תצוגת לוח הזמנים לפי הצורך והסגנון האישי שלך.


בגלל יתרונות אלה, קלנדלי נחשב לכלי יעיל לניהול יומן חכם ותיאום פגישות, והוא מצוין במיוחד עבור מקצוענים, שמחפשים דרך נוחה ואוטומטית לתזמן פגישות.


עלות השדרוג, 100 ש״ח לחודש + מע״מ למשתמש (ניתן להוסיף יותר ממשתמש אחד בתשלום נוסף). 


למידע נוסף ו/או הזמנת השירות, צור קשר מטה. 





48 views
bottom of page